Гарантія
• ItPlanet є авторизованим сервісним центром (АСЦ) виробника витратних матеріалів - компанії WWM ( "Worldwide Manufacturing").
• З питань гарантійного та сервісного обслуговування, куплених у нас товарів, в т.ч. витратні матеріали WWM (перезаправлемие картриджі, СНПЧ) - звертайтеся в наш офіс за адресою: м Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 41, або за телефоном (061) 212-55-77, e-mail: service@itplanet.zp.ua
• Вся продукція, представлена на сайті, ввезена офіційно на територію України і сертифікована.
• При придбанні товару, покупець зобов'язаний перевірити наявність товарного чека та гарантійного талона, які разом з упаковкою товару слід зберігати протягом усього гарантійного терміну.
• Обмін / повернення покупки
Покупець нашого магазину, мають право обміняти або повернути, куплений у нас товар, протягом перших 14 днів після покупки. (Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.)
Подбайте, щоб були збережені: повна комплектація товару, цілісність і всі компоненти упаковки (пакети, плівки, пінопласт і т.п.), ярлики, заводське маркування (серійний номер), товарний чек і гарантійний талон.
У разі, якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
• Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в наступних випадках:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
• Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Контакти працівників |
вул. Троицкая, 11 (тел. (061) 764-22-77, моб. +38 (068) 968-58-68 |
skype |
|
Наталья Козыряцька |
natali_itplanet |
service@itplanet.zp.ua |
Сервісна підтримка |
mityaev_6 |
warranty@itplanet.zp.ua |
Александр Мітяєв |
||
Ремонти планшетів / ноутбуків (вул. Троїцька) моб. +38 (096) 371-09-82 |
||
Роман Кирчук |
live:.cid.8a292fd732d23f7b |
|
В'ячеслав Білоконь |
e140de50abb8c6a9 |
|
Ремонт телевізорів / моніторів / бж / дбж |
||
Игорь Рязанов |
live:.cid.360b5c9c74071e73 |
|
вул. Леонида Жаботинского, 41 (тел. (061) 212-55-77) |
||
Ремонти планшетів / ноутбуків / принтера та МФУ |
||
Василий Витязь |
parkidan |
ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (Умови приймання продукції)
Правила приёма товара/Возврат ликвидного товара, Замена/зачет, браковый товар